Snor!!

Nu kommer förkylningen in i mig också! Försvinn lika fort som du kom, du är inte välkommen!!
Vi har haft utbildningsdag med dagkirurgen idag, sakta men säkert började jag nysa en, sen 2 sen flera gånger och sen började det rinna från lilla lilla noooosen!!! suck pust stön. Dessutom hände det en grej på en av punkterna som vi hade under dagen. det blev en höna av en fjäder & jag ångrar att vissa saker blev sagda. & nu har jag lite ångest över det.
Mamma sov hos oss inatt & hade hand om Meja hela dagen. Hon lagade mat som Meja stormgillade & hade proppat i sig alla måltider. Sen möttes vi på stan kl 3 för lite fredagsshopping!
& Ruben, nu var äntligen halsbandet som jag tänkt köpa sen i våras på Gina för halva priset! hihi. Köpte en kofta oxå. Plus en present till jenny som är sjukare än nånsin & ínte ens kan prata! Men är hon frisk imorgon så tar jag det nog själv.



Som vanligt var jag helt slut efter att ha vart på stan. Såg att en sak kommit med posten. & det var så jäkla typiskt! Vissa av er som läser denna kommer snart att förstå! Fan när jag äntligen fick tummarna ur arslet & beställde denna grej så blev det så fel! Men jag orkar inte mer. så det kommer få gå iväg ändå.

Nej det är lika bra jag går o lägger mej. 8 på en fredag. Imorgon ska jag & Kerstin på barnloppis. nån träning lär jag väl inte få uttöva med den här skitnosen!



Snörvel & Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lajkan

Vilket fint halsband..är det en fågelbur?? Vad var de som blev så fel?? Hörs imån!!Kram

2011-10-14 @ 22:18:38
Postat av: Jenny

Å nej hoppas inte du får den här shiten bara!! Nu blev jag ju dödsnyfiken på både vad som hände och vad du beställt och present, till mig?! Gud va mycket de blev nu, hoppas jag snart kan prata så vi kan höras! Kram

2011-10-15 @ 19:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0