Onsdagsgänget

Haft en ledig onsdag, de går alltid så fort!
På morgonen låg jag och min dotter i soffan och kollade på Madicken i säkert en timme. Det är så kul att hon gillar just Madicken som är min favorit av Astrid Lindgren, kan typ alla repliker utantill. Men självklart går väl det här till överdrift som med allt annat, börjar bli liiiite trött på att se Abbe i flygmaskinen, avlusningen av Mia, Elisabeth och ärtan..
Sen var vi ut och gjorde sandkakor i lekparken, åt lunch & så sov vi middag 2 timmar innan vi drog in till stan för en fika med Mimmi mouse. Råkade shoppa en lite halvkonstig klänning på rea oxå. Blir antagligen bra till sommaren när jag kommer va ännu större och svettigare...



Kommentarer
Postat av: Erika W

Vart är du å goffar morotskaka??

2012-04-12 @ 16:25:17
Postat av: elin

på cafe vi 3 !!! HUR GOD SOM HELST!

2012-04-12 @ 20:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0