Back to reality

Jag vet jag är kass på engelska. Ingen aning om vad jag skrev där uppe!

Imorgon börjar iallafall verkligheten.

Sedan Alwin kom till världen (över 7 veckor sen) har Johan vart hemma och vi har hjälpts åt med det mesta i hemmet. Eller i stort sett har han skött Meja och jag Alwin. Imorgon är det jag som går upp ca 6 när Mejson ropar och Alwin lä väl få pula upp han med antar jag. Vi har trynat till ca 9-10 hela sommarn. Men jag känner mig lite pepp oxå. Ska bli skönt o kul att få in lite egna rutiner och på tisd ska meja tillbaka till dagis också. 15 timmar i veckan. Då får jag och Alwin lite egentid. Har anmält mig på "mamma baby träning" nu inför hösten. Känner att det är dags att försöka komma igång och få nån reda på den här kroppen igen!

Igår och idag har jag och Alwin haft hårdträning med napp. Det börjar ta sig, tänker inte ropa HEJ än men hoppet är tillbaka att det kanske kanske kan lyckas...

Igår hade vi Ännu en kräftskiva. Här hemma den här gången. Med båttema. Alla var typ utklädda till seglare/kaptener. Jag var pirat!


Kommentarer
Postat av: Lajkan

Snygg du var som pirat! De där glidarkillarna verkade ju redan ha alla kläder de behövde ;D

2012-08-20 @ 11:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0