Träning

Ursäkta dålig uppdatering men http://blogg.se">blogg.se appen strejkar och jag blir sur.

Har varit på mammaträning idag. I söndags hade ingen något barn med sig så då var vi supereffektiva. Idag var det tvärsom. Hela tiden något barn som poppa på uppmärksamhet. Ja. Förutom mitt perfekta barn då. Han låg bara snällt och log och såg på de andra busarna.
Nästa vecka har vi sista träningen sen blir det råsatsning på skidor, hoppas jag om snön vill ligga kvar. Lämnade in mina skidor för prepp idag och så passade jag på att beställa ett helt skatekit! Skateskidor, pjäxor och stavar! Here we go! Är säkert skitsvårt och jobbigt, men väldigt kul när man kan. Tror och hoppas jag.
Just det. På torsdag ska jag vara med och spela badminton också. Jag som är bollrädd. Ska bli intressant.

Tyvärr ingen bild som funkade att ladda upp :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0