Magic UL

Har märkt att det inte går att kommentera mina inlägg när jag bloggar från appen på iPhone. Testar nu via blogg.se... Idag har vi vart på ultraljud och sett våran nya familje medlem för första gången!! Jag hade gått och fått för mig under hela dagen innan att jag bara var skendräktig och inbillat mig allting så servar en skön lättnad att få se att det faktiskt var en liten baby därinne! Gick hem från jobbet sen för jag har blivit så förkyld igen :( Drygt! Kommer säkert ligga och hosta hela natten nu och väcka Meja..
Host host, snörvel och god natt!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Testing testing! Testing Testing ;) Funkar nuuuu ;)

2012-02-07 @ 22:16:06
Postat av: Anonym

:-) good

2012-02-07 @ 22:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0