10 år!!

I onsdags 6:e juni var det 10 år sedan jag tog sjuksköterskeexamen! Helt otroligt vad fort tiden gått!

Nu ligger jag i sängen med lite förvärkar, bebisen i magen sprattlar och trycker på. Börjar nog bli trångt där inne. Jag har bäddat min säng med blöjunderlägg ifall vattnet plötsligt går!

Meja spydde ner sin säng ikväll, hoppas det inte blir mer av den varan inatt! Vi har varit i Säterdalen och lekt hela dagen med hennes kusiner.

Utanför hörs det dunka dunka från Sea side festivalen i kålgårn. För 10 år sedan hade jag nog vart där själv i fyllan och vyllan och svängt mina lurviga.

Tänk vad livet förändras...

 


Kommentarer
Postat av: Kristina - ingen vanlig dag

Så spännande! Du har inte långt kvar nu då! Sista veckorna är både bland de bästa och de jobigaste. Man är så förväntansfull men ack så tungt det blir där på slutet. Lycka till!

Kram.

2012-06-10 @ 22:07:36
URL: http://ingenvanligdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0