Fotbolls EM har startat!

...daaaah!
Medan "alla" andra kollar på det, så förbereder jag babyns ankomst. Har plockat ordning alla första kläder nu & det som får följa med till BB. Det är lite svårt att låta bli att lägga ner små rosa fina bodys och dräkter, så 2 rosa plagg fick följa ändå med IFALL det blir en liten tjej!

Går runt med en snutt innanför tröjan för att den ska få min lukt. Skulle så gärna vilja att den här babyn tar snutt & framför allt NAPP! Har steriliserat 2 st som jag oxå tänker ta med direkt till BB.

Idag har jag och Meja haft en soft dag hemma. Gått på promenad med våra vagnar och slängt lite sopor, ätit lunch ute och sen var vi iväg på en liten biltur efter att vi sovit 2 timmar middag.


Kommentarer
Postat av: Sattsannah

Det börjar närma sig, vad mysigt och spännande! Förstår dig att du prioriterar sånt där kul fix istället för fotboll :) Vad mysig tid för dig och Meja att bara mysa runt på dagarna! Hoppas allt går bra nu! Kram!

2012-06-12 @ 10:47:57
Postat av: Jenny

Å en rosa snutt också minsann, blir nog ett flickebarn ändå! Bra att du har med dej vagn på promenad så att lilla-Anna kan åka i den!;)

2012-06-12 @ 20:08:47
Postat av: Elin

Ja tack Sanna, det närmar sig! Ibland vill man bara att det ska sätta igång och att bebisen ska komma ut så man får träffa den och bli lite smidig igen. Men jag försöker leva i nuet och ta vara på denna tid som är speciell på sitt vis!



Jenny, Den rosa snutten fick meja av Busk men hon tog den aldrig till sig så jag gör ett nytt försök! Och det är Alice i vagnen, lilla Anna är för tillfället nerspydd och hänger på tork, om hon nu nån gång blir fräsch igen... :-/

2012-06-12 @ 21:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0