Vår uteplats

Vårat pågående projekt sedan några veckor tillbaka är uteplatsen på framsidan. Och nu är det nog inte långt kvar till den är helt färdig. Måste bestämma oss för vad vi ska ha för möbler där bara!
Idag köpte jag 4 lyktor och hängde upp.
Jag bara shoppar och shoppar. Det är som att kroppen känner på sig att den måste gå på stan och spendera nu för snart är det för sent! Köpte en varsin tröja till mig och meja idag. Rean har ju börjat!!!
Och just när jag började få den vanliga ångestkänslan att jag slösat pengar så såg jag på mitt konto att både skatteåterbäringen och jämnstäldhetsbonusen kommit in! Så imorgon blir det Kupolen! ;-D
Man måste passa på. Ikväll har jag haft massa förvärkar så det står inte på. Brevet till barnmorskan är skrivet ikväll också... "det får inte göra ont, jag vill ha all smärtlindring som finns. Jag är rädd för att det drar ut på tiden, men det får inte gå för fort heller så jag inte hinner med eller spricker för mycket".... Herregud, det blir ju som det blir ändå...
Bara jag får en snäll barnmorska.
Men jag kan ju lika gärna föda på badrumsgolvet hemma också. Bara Gud vet!!!

Före och efter bild på framsidan än så länge. Det är alltså nytt att den är vit nu... Lägg även märke till hur min rabatt växt till sig!




Kommentarer
Postat av: Lajkan

Men guuu så flott! Jättefint!!

2012-06-14 @ 21:56:54
Postat av: Jenny

Jätte jätte fint! Vilken skillnad med vitt, så fresch!

2012-06-15 @ 20:14:06
Postat av: Mimmi

Såg ju riktigt snyggt ut med det vita :)
och senaste bilden med hammocken och möblerna!

2012-06-25 @ 20:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0