Vecka 38 och sprickfärdig!

Men det beror även på att jag har kolhydratladdat ikväll och tryckt i mig en hel pizza!

Såhär ser jag ut ikväll (ska snart gå och lägga mig!):


outfit: Tjejruset T-shirt strl XXL & Rosa mjukisyxor i plysch


Och såhär såg jag ut när Meja låga i magen vecka 38 (det är faktiskt det sista graviditetskortet jag tog med henne, för sen kom hon!):



"Det råder oklarheter om vad som sätter igång förlossningen, men en forskning säger att det är barnet som bestämmer när det vill komma ut. Man anser då att graviditetslängden finns i ditt barns arvsanlag. Det anlaget har alltså bestämts efter vad som är normal graviditetslängd i din och din partners familj" (Källa: Vårdguiden).

Om ovanstående stämmer så borde det här barnet följa samma mönster som Meja och isåfall komma någongång veckan efter midsommar!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej du bebis lilla, du får allt stanna där inne ett tag till eller komma ut nu, för veckan efter midsommar är Selmas vecka!

2012-06-16 @ 12:16:12
Postat av: Elin

Ja de lä ju få slåss om saken så småningom!

2012-06-16 @ 15:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0