Max-häng

I eftermiddags blev det ett spontan häng med syrran och hennes twins. Båda våra karlar är på hockey i Leksand ikväll så när jag och meja skjutsade J till Borlänge så blev vi kvar där ett tag.
Jag har känt mig som en uppstoppad och proppmätt ballong i magen ända sen lunch så var inte direkt sugen på ett skrovmål på Max och Meja hade väl dragit i sig ca 20 vindruvor hemma så det blev att vi delade på ett minimål och en god mjukglass till efterrätt. Blev inte direkt lugnare i magen efter det..

Mejson tjoade runt som bara den och klättrade i fönstret medan Molly & My tittade storögt på. Efteråt tog Linda sig en dans med alla barn.

Nu ska jag se på Lyxfällan, är från Falun ikväll!
Sen soooooova!!!
Imorgon är det FREDAG, Lovely!


Kommentarer
Postat av: Lajkan

Ha ha va fult de var med vinterjacka och klackskor...måste verkligen byta antingen jacka eller skor...;D Kul å ses!!

2012-03-22 @ 21:14:30
Postat av: Hellis - Design på flera sätt

Det låter som ett riktigt äventyr på Max! =)

Sv: Tack för fina ord! Vi ska flytta till nord-östra Uppland, nånstans. Det är inte riktigt klart vart än bara. Jag tänkte skriva lite mer i ett inlägg snart!

2012-03-23 @ 09:08:47
URL: http://138kvadrat.blogspot.com/
Postat av: elin

Linda; Ja då är det väl dags att byta ut vinterparkasen mot en fräch vårjacka!

Har du kvar din "mc-jacka"??



2012-03-23 @ 13:10:33
Postat av: Lajkan

Ja de ha jag, men jag har ju en ny fräsch ljusrosa som du redan sett ;D

2012-03-23 @ 22:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0