Cirkus och öronvärk

Cirkusen igår var jätterolig och flickorna var helt fascinerade av showen, djuren och hela grejen tror jag! De satt och pekade, applåderade och diggade/dansade till musiken. I pausen gick vi ut och de fick klappa getterna och ge de lite gräs. Molly & My fick en varsin heliumballong, men tappade en som flög iväg i skyn. Linda fick köpa en till. 150:- på 3 ballonger.... Meja suckade bara.

Idag vaknade jag upp med örvärk, sus och lock för ena örat. Fick tid hos vc på eftermiddagen med det var ingen otit iallafall. Och just då kändes det bättre, men nu när jag lagt mig för natten så känner jag hur hela bihålorna, nosen och örat fyller på sig igen. Ska försöka med högläge under huvudet, men det är nog så svårt ändå att få till en sovställning med den här stora magen. Phu.


Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppla pollen!



Va har Linda för snygga skor på sig?? ;)



2012-05-17 @ 16:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0