Dyngtrött

Vad är detta??
Det enda jag vill heeeela tiden är att soooova! Ständigt trött. Lägg sen på en lekfull och väldigt bestämd 2-åring på detta. Och när jag väl sover så har jag jätteintensiva drömmar så jag blir nog inte utvilad. La mig ca 22 igår. Meja väckte mig halv 7, somna om till 8 i soffan. Fick rusa upp för att hinna göra oss iordning till dagis. Nu är hon där och jag sitter i kö på Bilprovningen och ska om besikta J:s bil.

Tummen upp för fint väder idag iallafall! Svettas ju nästan. Och självklart totalt stopp i vänster näsborre.

Och idag döps prinsessan Estelle!
Blir nog att lägga sig i soffan och stanna där tills Meja ska hämtas igen 13:45.
Sen ska vi ner på stan och träffa Erika, hoppas jag är lite piggare till dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0