Första grav.dagen

Vilket lyx det är att få gå hem 2 månader innan födelse! Tack sverige och försäkringskassan för det!
Idag har jag och meja först vart på en liten shoppingtur och köpt en plastmatta + ett fint litet bord åt henne på Rusta från farmor & farfar. Sen veckohandla vi på Willys, phu det är jobbigt nu för tiden! Tung vagn och unge som springer runt och plockar alla möjliga varor. Tog en sån barnbanan vid frukten som hon sen kastade på golvet och ställde sig och hoppade på. Fint golv efter det! Jag fick skamset och tungt gå ner på knä och försöka torka upp så gott det gick. Som tur var kom det en snäll personal och sa att hon skulle ta reda på det. De är väldigt snälla på Willys när man är havande har jag märkt, sist fick jag hjälp med att packa påsarna. Tack för det! Jag kanske ser desperat ut med magen och galen unge! Sen åkte iallafall Mejson upp i vagnen vare sig hon ville eller inte. Ok, jag erkänner, fick muta henne med vindruvor. Osköljda, fy dålig mamma! Men nöden har ingen lag.

Sen var vi förbi pappas jobb en snabbis för det är det roligaste Meja vet typ... Sätter sig direkt i rithörnan och målar. Jag lånade hem 2 till fina plastmattor...

När vi kom hem åt vi en ganska äcklig lunch sen däckade vi i över 2 timmar tills pappan kom hem och då var vi ute och greja hela kvällen och skruva ihop det lilla bordet + att jag försökte få till en grind så inte meja ska smita från mig hela tiden.

Imorgon ska jag åka och lämna tillbaka alla mattor, för självklart var det ingen som passade!

På återseende! Pok


Kommentarer
Postat av: Lajkan

Tycker mig se gratis boken om Märta! Måste svidai din snåltarm å få reda på..mohahhaha!

2012-05-09 @ 22:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0