Slätta-Lördag

Idag öppnade Slättabadet för sommaren! Så självklart begav vi oss dit och invigde barnpoolen! Vi var ner i stora också en sväng så svettiga valmorsan fick svalka av sig lite.

Efter vår middagslur så var vi på fottbollsmatch(!) Slätta mötte Husby så Johan & Johannes tyckte det var intressant. Meja skrek som vanligt "bandy-hockey-mål"! Och "kom igen killar!" sen sparkade hon in sin egen lilla boll på planen...

Nu på kvällen har vi haft grillafton. Jag gjorde världens godaste fruktsallad till efterrätt. Shit vilken skillnad det är på hel färsk ananas mot de i konservburk.
Nu blir de bara melon & färsk ananas hela sommaren. Fast jag har hört att ananas kan sätta igång förlossningen! Stämmer verkligen det??

Nu har killarna börjat DANSA rave på gräsmattan! De ska på rådhusgården ikväll, de lyllosarna! Jag har stängt in mig framför melodifestivalen för de va så kallt ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0