Slut som en gnu

Hela förmiddagen var jag på Glukosbelastning på mvc, blev helt slut och vilken hunger! Jag är så himla matberoende så att vänta med frukost till 11 är förskräckligt! Hade ingen diabetes iallafall, tack för det.
Var in på Apoteket efteråt för att köpa lite allergimedicin, fick en "utskällning" av personalen för att jag använt så mkt nässpray och kommer bli beroende.. Drygt så nu ska jag försöka vänja mig av med det. Men det är ju asjobbigt att vara täppt i snoken!!!
När jag kom hem slocknade jag direkt efter att jag ätit. Sov tills jag skulle hämta hem Meja från förskolan.
Var lite crazy och tog CYKELN upp för att hämta henne. Det gick bättre än väntat så nu ska jag nog försöka göra det varje dag så länge det går.

Nu sitter vi i soffan och tar det lugnt framför Madicken. Laddar för ikväll för då kommer Linda och tvillingarna och vi ska gå på CIRKUS!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0