Alice kalas

Var vi på i helgen.
Vilken fest.
Vilket slag.
Alla var där.
Jag menar Folke Fornlöf var t.o.m där!
Ruben (à la nya Leila bakar) hade gjort det så perfekt fint och bakat underbara tårtor och jättegulliga små fina kakor.
Kalasets huvudperson som älskar att äta var i himmelriket.
Jag åt så mycket gott så att min behå tillslut spräcktes och brösten hängde ut.

Dagen efter var barnen nästan som lite bakis. Meja fick tex 39 graders feber. Det enda de gick med på att göra ( betongkepan ni vet..) var att gå och tjena på några får. Kul.


Kommentarer
Postat av: jenny

Kul med nya inlägg äntligen! Tack för komplimangerna, de värmer!:) Varför snipar jag med munnen på alla kort är en fråga som kommer upp? Är det kanske för att sätta ner foten mot alla dessa tjejer i denna värld som ska pluta med läpparna som fiskar med herpecinfektion? Hihihii

2012-11-15 @ 20:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0