Mamma bootcamp

Bajsbloggar.
Laddar för ett intensivt träningspass på Lugnet med några andra mamas. Kände verkligen verkligen Inte för att åka och träna idag när jag vaknade imorse. Johan är sjuk så jag har haft både Alwin och meja inatt. Meja skötte sig iof och ropade bara en gång men istället höll Alwin på och strula lite. Skrek inte men sparka och ville inte komma till ro. + att jag låg och va orolig för att Johan skulle svullna ihop i halsen och inte få nån luft. Han fick nämligen värsta svullna läpparna igår. Två stora fläskläppar. Angio ödem tror jag det kan vara. + magsjuka. Konstig kombo. Men verkar bättre idag iallafall.

Nej nu får jag skaka liv i mim halvdöda kropp!

Mot mamma bootcamp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0