April

Sista april idag. Sjukt. Tyckte jag typ igår skrev första april. Snabb månad det här! Våren överhuvudtaget går ju alltid i ett rasande tempo till skillnad mot hösten!
Äntligen lite sol och värme har vi fått. Så sköööönt att slippa dessa overaller!! Månaden började med påsk i Sälen där vi sög ut det sista av allt vad vinter och snö heter! Sen har det varit mest utomhuslek med gungor och sandlådor och utflykter med Charioten. Har försökt träna en del ute när tillfälle getts. Perfekt med en egen skivstång hemma på gräsmattan! Var på middag förra veckan på banken med träningsmammorna. Så kul och mer sånt fram över. Ikväll blir det valborgsfest hos Ruben. På lördag fest och bad hos Badbollen & laxen. Och sen fyller Busk år nästa helg och då hoppas jag på ett Hejdundrandes Kalas!
Nu ska jag njuta av mina sista föräldradagar. I Maj blir det Back To Work!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0