5-minuters

Okej jag booooorde verkligen inte göra detta inlägg. Ni vet, man ska inte ropa Hej.... Iallafall bestämde vi oss för att köra femminutersmetoden första gången på Alwin ikväll. Ställde in oss på en asjobbigt kväll. Kl 19 ammade jag honom och la honom i hans säng, drog Kalle kanin i svansen (speldosan) och sa Godnatt. Han började gråta efter ett tag. Var in fem minuter senare och klappade lite på honom och sa Godnatt igen. Blev lite lugnare. Gnydde ett tag. Men sen. Har det varit tyst! Helt ofattbart. 3 timmar har det snart gått och jag vet inte vad jag ska hitta på här nere. Och mina bröst spänner och vill bara tömma sig! Men jag har med detta inlägg inte ropat Hej. Är helt och hållet inställd på att detta var en engångsföretelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0