Tjejvasan 2013

 
 
Vi kom i mål hela gänget!
 
Katastrofala spår och sen start i startled 15 med oerfarna åkare som absolut inte släppte fram en, gjorde att det bitvis kändes hopplöst. Vid nerförackarna var det typ kö, och sen plogade tanterna ner och varannan föll. Nästan.
 
2 tim 58 min 56 sek. Och jag lyckades slå min förra tid (2009) med 1 jäkla sekund! Vadå ödet??!
 
jag känner mig ändå nöjd för jag kände mig stark hela loppet. Gick aldrig in i väggen som jag brukar. Hade det inte varit så dåliga förutsättningar så hade jag säkert åkt på 2 timmar. Typ. ;-)
 
Nu ska Linda anmäla oss så fort man får till Tjejvasan nästa år så vi hamnar i ett led långt fram.
Och Ruben ska anmäla oss till Stafettvasan.
Själv så ska jag anmäla oss till Halvvasan & Halvklassikern!! Wooop Woop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0