Fotoutmaning <> 1 MAJ <> SNAPSHOTS

Jag antar en fotoutmaning nu hela maj med eget tema för varje dag via Kristinas blogg (www.ingenvanligdag.blogg.se).

Häng på!

Första temat: snapshots, snabba bilder.

Jag valde dessa två som skildrar mina barn idag när vi var ute och lekte. Lillebror ramlade på gräset och i vanliga fall så reser han sig upp direkt och fortsätter sin färd. Men idag var han lite trött, tror jag, och låg kvar på rygg och fortsatte leken lite nonchalant där ifrån.

Storasyster är som vanligt i full färd med sina älskade dockor. Dagen till ära fick en liten skottkärra agera vagn. Lägg särskilt märke till de för stora klackskorna som hon klapprat runt på hela dagen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0