Fotoutmaning <> 10 maj <> Lunch

Vi är uppe i Sälen över helgen. Till Lunch grillade vi korv ute. Det var gott. Men jag var så hungrig så att jag förstås glömde knäppa av en bild.
Fotot blir istället på en av mina favoritluncher när jag var hemma och var föräldraledig.
Liten omelett, tonfisk, advokado, keso. Mmmm! Gott, nyttigt, mättande och enkelt!
Jag blir verkligen galen när jag är hungrig. Går klockan över 12 vid lunch så förvandlas jag till ett monster!
Här om dagen skulle en kollega byta av mig för lunch ca kl 12. Och som hon dröjde! Jag kokade inombords. Kände bara hur jag ville skrika en massa fula ord om och efter henne. Tillslut kom hon ca halv ett. Fick verkligen kämpa för att inte säga något spydigt som jag vet av erfarenhet att jag ångrar efteråt.
30 minuter senare återvände jag glatt till salen. Mätt och belåten undrade jag för mig själv varför jag nyss varit så irriterad på den här underbara människan som precis löst mig för lite mat?
Det är ett verkligt problem för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0