Fotoutmaning <> 12 maj <> som liten

Jag var tydligen väldigt snabb och kvick som liten. Jag minns hur jag vrålkutade över åkern hem från min kompis. Hennes far trodde att jag skulle bli en stor sprint i framtiden. Men det blev bara några medaljer i 60-meter i mellanstadiet.
Min bebis har nu blivit väldigt kvick, far fram på golvet och hittar heeela tiden på något farligt! Helst en sladd. Så fort man vänder ryggen tid så händer det något.
Mamma berättade att jag var precis så hela tiden som liten. Sprang och gömde mig bakom GB-glassgubbar på kajen, så de trodde jag ramlat i vattnet.
Phu. Synd att man inte är lika pigg, snabb och alert som gammal.

Här en bild på mig som ett åring + dubbelbild på mina små hjärtan <3
Meja har blivit så duktig på att cykla med stödhjul och Alwin far fram med gåvagnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0