Fotoutmaning <> 5 maj <> sovrum

Ligger i sängen nu.
Imorgon börjar jag att jobba igen. Efter att ha varit hemma ca ett år med mina barn. Har faktiskt sett fram emot det sista tiden och accepterat läget. Men ikväll sköljde all jobb-söndags-ångest över mig! Och känslan av, är det slut nu? Ska jag aldrig mer vara hemma? Ska jag bara jobba nu? 32 år till pension? Hur ska barnen klara sig utan mig?
Min make kommer att fixa det, I know!
Men alltså nej vad drygt detta känns.

Ställa klockan igen liksom. Minns knappt hur man gör.

Bilden nedan är min vy från sängen. Våran vackra takkrona som jag ärvt från min kära mormor.
Vet att jag la upp en bild på den i somras också. Då låg jag här i sängen och ammande en några veckor gammal Alwin... Att jag inte njöt mer!

Lev i nuet gott folk och ta vara på alla tillfällen som ges! Lättare sagt än gjort, I know!

Good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0