Led 9!

Nu har vi kört vårt första seedningslopp för Vasan. Bergebo skimaraton 4,2 mil. Åkte på 3 h 34 min, lyckades därmed seedas fram till led 9 (10 är sista som jag hade först)! Men vår PT Gruving är inte nöjd, han vill ha fram oss i minst led 8. Så vi kämpar vidare och åker ev ett nytt lopp i Orsa om 2 helger 😁





Jag var tvungen att fira på nått sätt. 
Så nu har jag äntligen köpt ett par riktiga snygga Bliz sportglasögon:


Har varit ledig idag. Blev ett core pass + gym på må bättre på fm. Och på eftermiddagen åkte vi lite skidor i Stångtjärn. Meja har verkligen börjat få in teknik och balans nu, kul!



Nu är Mejson på dansträning och jag sitter utanför och väntar i 45 min, perffa å få till lite bloggande då!
Hojj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0